Vår servicedesk ger dig rätt
IT-support när du behöver den.

Det ska vara lätt att få hjälp. Vi använder oss av ett fullt ITIL-certifierat system för ärendehantering som hanterar alla dina incidenter, problem, förändringar och beställningar på ett smartare sätt. Gör din felanmälan enkelt i vår portal, via e-post eller ring en av våra trevliga tekniker. Följ sedan alla aktiviteter kring vår hantering i realtid – case closed!

Förenkla min IT-support
https://www.contribit.se/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_life_buoy.svg

Egenutvecklad supporttjänst, mer kapacitet

Stressigt för er servicedesk vid projekt? Vi kan stötta med vår egen servicedesk och avlastar med så kallad ”Projektsupport”. Då tar vi hand om alla ärenden gällande det projektet, informerar om incidenter och lämnar över all insamlad information, så kan ni jobba vidare och inte behöva bli störda i era upparbetade processer.

https://www.contribit.se/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_eye.svg

SPOC - enkelt, överskådligt, kostnadseffektivt

Vår servicedesk agerar även som SPOC (Single Point of Contact). Få en kostnadseffektiv lösning för att hantera alla dina supportbehov på ett enkelt och överskådligt sätt. Vi kan övervaka mängder av system och funktioner åt dig.

Vill du förenkla din IT-support?

Ta kontakt med oss – få smartare hantering för alla din supportbehov redan idag.